Alcalde García, Sr. Conseller

El passat 9 de juliol va tenir lloc el Ple de constitució del Consell Comarcal del Baix Camp per al mandat 2011-15. La nostra cap de llista, Gemma Capella, va prometre el càrrec de consellera junt amb altres consellers i conselleres del Baix Camp. Entre ells, també va entrar a formar part del Consell Comarcal l’alcalde d’Alforja, Sr. Juanjo García, en un Consell que presidirà l’alcalde de Les Borges del Camp, el Sr. Joaquim Calatayud (CiU).

Com a consellera, la Sra. Gemma Capella cobrarà el sou que li correspon, de la mateixa manera que, en funció de les seves responsabilitats, l’alcalde d’Alforja també cobrarà el seu sou de conseller. Tant un sou com l’altre són conseqüència de la tasca que tots dos realitzaran a les àrees que els correspongui dur a terme en el Consell.

Tot correcte, fins aquí. Però de seguida ens trobem amb allò que el que és igual per a tothom de vegades és una mica diferent per a segons qui, i ens fa l’efecte que no és tan comentat, ni criticat, un sou com l’altre. Potser com a societat hauríem de reflexionar sobre el fet que es valori com un mèrit que un polític d’un partit de dretes cobri per fer la seva feina, i que aquest mateix salari sigui un argument d’atac a la voluntat de “treballar per al poble” si el polític és d’un partit d’esquerres.

Simplista, si voleu, però quan aneu pels cafès i les tertúlies podreu comprovar què se’n diu, del sou de l’un i del sou de l’altra.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s